Thursday, July 30, 2009

Pelik..

korang sume mesti penah rase situasi cm ni aku rase la..
ni sume pe yang aku rase la..


lepas je makan aku dengan automatiknye akan menuang ckit air ke ats pinggan..

jgn meniup atau biarkan sharpener (pengorekpensel) kene kipas atau angin tie pisau tu akan tumpul..haha

tangkap gambar xleh tiga orang..nantie sorang lagi dipercayai akan mati..

xboleh tepuk atau pukul belakang seseorang untuk memanggilnye dipercayai seseorang itu akan pelupa..

guli yang kecik tu korang tanam kt dlm tanah..pastu sok ko tgok blik mstie jdi guli yang besar..

gigi yang patah xkesahla gigi yang mner patahnyer mstie buang atau baling kt bumbung rumah..
pelik2..??

habuk pensel yang dah dikorek atau diasah tu korang tanam sure esok akan jdi duit..
haha...

hotwheels (mainan kereta kecik tu) korg msokkn dlm peti ais...esok nye tgok blik sure die akan tukar colour..

time kecik2 bapak aku ckp biji buah xbleh telan tie akan tumbuh pokok dalam perut..
haha (time kecik percaye je la kn)..

dah abis potong kuku , kuku yang dipotong tu mstie buang kt dalam pasu bunga..

jgn maen dengan bayang-bayang nanti bayang2 tu hidup la,kco kte r malam-malam..

for girl..jgn bagi lelaki pegang tangan nanti mengandung..haha

aku rase tu je la yang terlintas kt otak aku ni tpi akurse banyak lg ..dah lupe plak..
mmg klakar plak aku pkir2 blik sume bende2 ni..tpi tu la yang aku alami time kecik
haha

No comments:

Post a Comment