Monday, July 27, 2009


practical...



time blom msok prctcl bkan maen hppy ,teruja , x sbar lg aku.
mne x nyer aku dpt prctcl kt salah satu bangunan yg tggi gak kt kl ni
dan rmai gak r org kt m'sia yg tau bngunan ni.
bgunan yg disebut-sebutkn ni adalah
menara telekom a.k.a menara rebung...
bersakan la bli bju tuk prctcl nih..nk gak merase cmmne pkai office attire kn..haha

first day, mcm biase la kn klo org br msok kje..
bwt baik je time tuh..kje start kul 8.30 aku dtg 7.30..
lunch cm biase r kul 1 aku pown tpat2 kul 1 br kua
g mkn..

haha..da lpas smggu kje aku da tau r pe nk bwt kt sne ..
time tu da tau dtg lmbt..blik awl..
lunch awl sme yg xpnah bwt la aku bwt..haha
haih rebung2 aku da bosan..ble la nk abis prctcl nih..




1 comment:

  1. kalau aku, mmg aku tak amek budak2 mcm korang ni praktikal tempat aku. :D

    ReplyDelete